گلستاني ، نغمه را اجرا مي کند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
گلستاني ، نغمه را اجرا مي کند
نوشته شده در 12 دی 1389
بازدید : 18
نویسنده : مولوی
پرستو گلستاني نمايش "نغمه" را شهريور 1390 در تالار هنر روي صحنه مي‌برد.

به گزارش مهر، اين نمايشنامه نوشته جعفر مهياري است و با حضور اعضاي گروه قبلي پرستو گلستاني، که پيش از اين نمايش "روياي باراني" را در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و درتالار هنر تهران اجرا کرده بودند، شهريور 90 در تالار هنر روي صحنه مي رود.

داستان نمايش "نغمه" درباره يک بچه سرطاني است که با مرگ روبرو شده و در اين جريان با ماجراهاي فانتزي روبرو مي‌شود و در اين روند متوجه مي‌شود که دنياي پس از مرگ هم دنياي بدي نيست و ... .

در اين نمايش تاکنون حضور سعيد ابک، محمد لقمانيان، فاطمه پور هاشمي، مهدي‌رضا آزادان، متين گودرزي و تارا حيدري به عنوان بازيگر قطعي شده است. فرشيد اعرابي آهنگسازي و رضا مهدي‌زاده طراحي صحنه و لباس نمايش "نغمه" را بر عهده دارند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: